top of page
bg_edited.jpg

NAČRTUJETE SNEMANJE VIDEOPOSNETKA ZA SVOJE PODJETJE?

Če je tako, je ta odločitev več kot odlična. Za vsako podjetje je najboljši način promocije izdelka ali storitve produkcija lastnih videoposnetkov. To je lahko učinkovito trženjsko orodje, ki doseže ljudi na način, ki ga drugi mediji ne morejo. Vendar je načrtovanje video produkcije včasih zahtevna odločitev, finančni vložek pa je lahko visok. Če ne načrtujete ali če vaš načrt ni dobro premišljen, obstaja velika verjetnost, da boste imeli na koncu stroškovno drago »video katastrofo«.  

 

Ne glede na to, ali video snemate sami ali pa bo to za vas posnela izkušena in profesionalna ekipa, imejte v mislih »to do« listo in si s tem zagotovite, da bo snemalni dan popoln. 

DOLOČITE CILJ PROJEKTA

Pomembno je, da veste, kakšen je vaš cilj pri izdelavi videoposnetka, da lahko v skladu s tem pripravite vsebino. Cilj je lahko promocija izdelka ali prikaz njegove uporabe, uporabniška izkušnja stranke, promocija storitve ali ugled podjetja. 

DOLOČITE CILJ PROJEKTA

bg_edited.jpg

LEKARNA LJUBLJANA

Lekarna Ljubljana je največji javni lekarniški zavod v Sloveniji. Glavna dejavnost je preskrba z zdravili na recept in brez recepta ter svetovanje o pravilni in varni uporabi zdravil. Poleg lekarniške dejavnosti opravljajo še dejavnosti, ki vključujejo preskrbo s prehranskimi dopolnili, medicinskimi pripomočki ter opravljajo mentorsko, informativno in zdravstvenovzgojno izobraževalno dejavnost.

BLAGOVNA ZNAMKA: Festival zdravja

ELEMENTI:

Kreativna produkcija

Izdelava scenarija

Snemanje na lokaciji

Video montaža

2D animacija

LETO IZVEDBE: 2022

Za naročnika Lekarna Ljubljana, ki je po dveh letih premora zaradi COVID ukrepov, na Kongresnem trgu v Ljubljani ponovno organiziral že 7. Festival zdravja, smo prevzeli snemanje video reportaže dogodka.

 

Naročnik je s festivalom skušal združiti vse, ki želijo s svojimi izdelki, storitvami in znanjem osveščati o bolj zdravem in kakovostnem življenjskem slogu. Hkrati pa so bile na voljo številne zanimive dejavnosti za otroke ter pester športni in kulturni program. S tem je naročnik sledil svojemu poslanstvu promocije zdravja v najširšem pomenu te besede.

 

Naš cilj je bil poustvariti vzdušje, ki je bilo prisotno na dogodku, hkrati pa ohraniti rdečo nit festivala, ki je bila skrb za zdravje in dobro počutje ljudi. Dogodek je potekal brezhibno, naša lastna ustvarjalnost in pristop pri snemanju in kasnejši montaži, sta bila pri naročniku odlično sprejeta. Video reportaža dogodka je bila predvajana na družbenem omrežju Facebook in YouTube strani.

 

Sočasno smo iz obstoječih posnetkov že pripravili napovednik za prihodnji, že 8. Festival zdravja.

bg_edited.jpg

KIP VIZIJA d.o.o. 

Kip vizija je invalidsko podjetje s sedežem v Občini Kozje. Pridobila je naziv invalidskega podjetja, ker zaposluje in usposablja invalide, ki se zaradi invalidnosti ne morejo zaposliti ali obdržati zaposlitve pri delodajalcih v običajnem delovnem okolju. Njihovo poslanstvo je imeti vlogo zanesljivega, kakovostnega in izjemno odzivnega partnerja, ki bo svojim kupcem lahko ponudil vso potrebno podporo in storitve, ki jih potrebujejo na zahtevnem trgu. Želja naročnika je bila postati prva izbira na področju zaposlovanja invalidov na območju Kozjanskega in Obsotelja ter pomemben akter zaposlovanja invalidov v Savinjski regiji. Želeli so razširiti že doseženo uveljavljenost podjetja s ponudbo storitev v digitalnem okolju. 

BLAGOVNA ZNAMKA:  Kip vizija

ELEMENTI:

Razvoj spletne strani (UX), oblikovanje, programiranje

SEO optimizacija 

LETO IZVEDBE: 2022

Podjetje je že imelo obstoječo spletno stran, ki je bila zastarela tako z oblikovnega vidika kot tudi z vidika uporabniške izkušnje. Prav tako so bile na spletni strani pomanjkljive vsebine, ki niso bile prilagojene za spletne kanale. Spletna stran ni bila SEO optimizirana, manjkala ji dobra arhitekturna zasnova. Spletna stran je imela kar veliko pomanjkljivosti na mobilnih napravah, kar je v današnjem času, ko uporabniki večinoma brskajo po spletu prek pametnih telefonov, nedopustno. Želja naročnika je bila prenoviti obstoječo spletno stran, ki bi vizualno sledila zadnjim trendom spletnega oblikovanja, programiranja in pisanja, ki bo tehnično brezhibna, SEO optimizirana ter zagotavljala jasno navigacijsko strukturo in odlično uporabniško izkušnjo. Prav tako mora biti v celoti prilagojena mobilni napravam.

Za izdelavo spletne strani smo izbrali odprtokodno rešitev Wordpress, v ozadju pa smo postavili uredniški sistem CMS, prek katerega se lahko urejajo osnovne vsebine in fotografije. Velik del prenove je bila posodobitev videza, ki spletni strani doda občutek sodobne, uglajene in profesionalne spletne strani. Staro spletno mesto podjetja je vsebovalo veliko besedila, ki je zahtevala od obiskovalca več pozornosti, zato smo želeli ustvariti večjo kontekstualno povezanost.  Prej razpršena vsebina je sedaj kategorizirana v smiselne strukture, kar obiskovalcem spletnega mesta olajša iskanje, hkrati pa sveža vsebinska področja osvetljujejo problematiko ter tako ustvarjajo več priložnosti za ustvarjanje novih potencialnih strank.  

REPROKOLINSKA d.o.o.

ReproKolinska d.o.o. je specializirano za proizvodnjo surovin za pekarsko in slaščičarsko industrijo ter prodajo komplementarnega trgovskega blaga.

BLAGOVNA ZNAMKA: ReproKolinska

ELEMENTI:

Prenova celostne grafične podobe

Oblikovanje tiskovin (dopisni list, kuverte, vizitke, poslovna mapa …)

Oblikovanje prodajno - marketinškega materiala (embalaže, darilne vrečke, majice, usmerjevalne table …)

Oblikovanje marketinškega materiala za sejme (promocijsko stojalo, namizni napisi, zastavica …)

Oblikovanje podpisa v elektronski komunikaciji

LETO IZVEDBE: 2022

Podjetje ReproKolinska se je odločilo za celovito prenovo grafične podobe. Podjetje je že imelo obstoječi logotip, a so ga zaradi zastarelosti želeli osvežiti in nadgraditi. Želja naročnika je bila modernejša in profesionalna podoba, a še vedno enostavna in prepoznavna med svojimi obstoječimi kupci.

 

Skupaj z lastnikom podjetja smo prišli do enotnih želja in ciljev, nato pa smo se lotili oblikovanja. Pripravili smo več različic logotipa ter tipografijo, ki je bila v harmoniji z že obstoječim logom in podjetjem. Pri zamisli in oblikovanju CGP smo dali poudarek na pomembno sestavino, to je barva. Ker je podjetje, ki je v pekarski in slaščičarski branži, je bil logičen korak v ospredje postaviti prepoznavno zlato-rumeno barvo, ki odraža barvo klasja in barvo kruha, saj ta odraža sončnost, prijaznost a tudi resnost.

 

Naročnik komunicira s svojimi strankami tako preko tradicionalnih kot digitalnih kanalov, zato smo oblikovali tiskovine (dopisni list, kuverte, vizitke, poslovno mapo …)  in podpis za elektronsko pošto. Pripravili smo še promocijski material – majice, zastavico, promocijsko stojalo in darilne vrečke.

bg_edited.jpg

INTER MAK d.o.o.

Inter mak d.o.o. je družinsko podjetje, ki deluje na področju transporta in logistike (organizacija in izvajanja prevozov v mednarodno cestnem prometu), hkrati pa je lokalno prisoten v gostinsko turistični dejavnosti, v upravljanju ima gostinski lokal v Podčetrtku. Poleg lastnega voznega parka ponuja tudi storitve prodaje in popravila rabljenih tovornih vozil in gradbenih strojev ter čiščenje in pranje avtomobilov v lastni avtopralnici.

BLAGOVNA ZNAMKA: Inter mak d.o.o.

ELEMENTI:

Razvoj spletne strani (UX), prodajni teksti

Razvoj spletne trgovine (UX), prodajni teksti
SEO optimizacija

Kreativna zasnova

Video produkcija korporativnega videa

LETO IZVEDBE: 2022

Podjetje Inter mak spletne strani še ni imelo, zato smo projekt najprej začeli z analizo obstoječega stanja. Na podlagi informacij, ki smo jih pridobili od naročnika, smo pripravili zasnovo nove spletne strani. Fokusirali smo se na strukturo, ki omogoča enostavnost, preglednost in hitro navigacijo, hkrati pa prilagojenost najnovejšim trendom. Na prvo mesto smo postavili prilagojenost za mobilno različico (telefon, tablice) in nato za “desktop” različico.

 

Osnovni namen spletne strani je bila smiselno in učinkovito strukturirana, celovita ter SEO optimizirana spletna stran, ki bo pripovedovala zgodbo podjetja  s povsem novimi in unikatnimi vsebinami (produktne fotografije in video), hkrati pa prepričala z odlično uporabniško izkušnjo.

 

S predstavitvenim korporativnim videom smo skušali z zanimivim izborom kadrov in animacijami nazorno prikazati vozni park tehnološko naprednih vozil ter način dela v podjetju.

 

Inter mak je že aktivno uporabljal Facebook kanal, zato smo produktno–prodajni korporativni video vključili tako na to mesto kot tudi naYouTube kanal.